Klachtenregeling

Thuis/ Klachtenregeling

Bij De Heling streven we naar de beste zorg. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. We nemen uw klacht serieus en zien deze als een kans om onze zorg te verbeteren.

Eerste stap
“Ben u niet tevreden? Bespreek dit dan eerst met uw zorgverlener of onze zorgmanager. Vaak kunnen we samen tot een oplossing komen.”

Externe klachtenbehandeling
“Als u er met ons niet uitkomt, kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.
U bereikt het Klachtenloket Zorg via:
Telefoon: 070-310 53 92 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)
Email: info@klachtenloket-zorg.nl
Website: www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg

De geschillencommissie
“Komt u er via bemiddeling niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en doet een bindende uitspraak. Dit betekent dat zowel u als wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep kunnen gaan.
Voor meer informatie over de geschillenprocedure kunt u terecht op www.degeschillencommissiezorg.nl

Belangrijk om te weten
“Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Het indienen van een klacht heeft geen enkel negatief gevolg voor uw zorg.
Wij zien uw klacht als een mogelijkheid om onze zorg te verbeteren.

Scroll to Top